Wednesday, September 22, 2010

Blank

Kosong.

Kabur.

Buntu.

Malas.

Mati akal.

Kering idea.

Inilah alasan-alasan yang menyebabkan blog ini mati sebulan lebih.

Dan mungkin inilah juga sebab mengapa daripada puluhan rakan blogger yang saya ada, hanya tinggal beberapa kerat sahaja yang masih bergiat menulis dalam blog, itu pun seminggu dua sekali.

Ya Allah, berilah kami ilham, kekuatan dan semangat untuk terus menulis perkara-perkara yang baik, perkara-perkara yang bermanfaat, perkara-perkara yang dapat menambahkan keimanan kami kepada-Mu.

"Ya Tuhan kami, lapangkanlah dada kami, dan mudahkanlah untuk kami urusan kami, dan lepaskanlah kekakuan dari lidah kami, agar mereka mengerti perkataan kami"
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1 comment:

  1. selalu berada disisimu..menyokong dr jauh...menulisla semula..jika dah berani tulis,bermakna imanmu sdg berputik kembali..mekarkanla...chaiyuk3

    ReplyDelete

© Q-riuz (2008 – 2013)

Hak cipta terpelihara. Setiap artikel yang tersiar di Q-riuz dihasilkan untuk tujuan pendidikan dan bersifat non-komersil. Pembaca bebas menyalin dan menyebarkan artikel yang terdapat di sini, namun alamat Q-riuz hendaklah disertakan bersama untuk memudahkan proses rujukan. Manakala untuk penerbitan semula dan berorientasikan komersil, setiap bahagian daripada artikel ini tidak boleh diterbitkan semula, disimpan untuk pengeluaran atau dipindahkan dalam bentuk lain, sama ada dengan cara bercetak, elektronik, mekanikal, fotokopi, rakaman dan sebagainya, tanpa izin Q-riuz terlebih dahulu.

"Curiosity Only Leads To One Thing...Knowledge"