Monday, November 10, 2008

Melampaunya Mereka


Lihatlah gambar di bawah ini dan apa kata anda tentang tindakan mereka. Pada saya, perbuatan mereka ini seperti sengaja mahu menjolok sarang tebuan. Penganjur demontrasi bodoh ini sepatutnya dikenakan tindakan tegas oleh pihak kerajaan.

Demontrasi ini telah dianjurkan di perkarangan KLCC pada 7 November lepas ketika umat Islam sedang menunaikan Solat Jumaat. Demonstrasi ini adalah kononnya untuk memprotes Majlis Fatwa yang mengharamkan tomboy dan pengkid.

Katakan (wahai Muhammad): Hai orang-orang kafir! Aku tidak akan menyembah apa yang kamu sembah. Dan kamu tidak mahu menyembah (Allah) yang aku sembah. Dan aku tidak akan beribadat secara kamu beribadat. Dan kamu pula tidak mahu beribadat secara aku beribadat. Bagi kamu agama kamu, dan bagiku agamaku. (al-Kafirun: 1-6)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

2 comments:

  1. Antara orang2 yg tak faham (atau mereka buat2 x faham?). Kesian.

    ReplyDelete
  2. ermm..dahsyatny msyrkt skrg..
    tugas kita masih blum slesai..

    ReplyDelete

© Q-riuz (2008 – 2013)

Hak cipta terpelihara. Setiap artikel yang tersiar di Q-riuz dihasilkan untuk tujuan pendidikan dan bersifat non-komersil. Pembaca bebas menyalin dan menyebarkan artikel yang terdapat di sini, namun alamat Q-riuz hendaklah disertakan bersama untuk memudahkan proses rujukan. Manakala untuk penerbitan semula dan berorientasikan komersil, setiap bahagian daripada artikel ini tidak boleh diterbitkan semula, disimpan untuk pengeluaran atau dipindahkan dalam bentuk lain, sama ada dengan cara bercetak, elektronik, mekanikal, fotokopi, rakaman dan sebagainya, tanpa izin Q-riuz terlebih dahulu.

"Curiosity Only Leads To One Thing...Knowledge"