Tuesday, December 08, 2009

Q-riuz Kini Ada Ruangan Download!


Blog Q-riuz maju selangkah lagi dengan wujudnya ruang muat turun. Sebelum ini blog ini sudah pun mempunyai widget download Box.net, tetapi dilihat daripada beberapa sudut, saya rasa widget itu kurang berkesan kerana sukar diaccess oleh mereka yang mempunyai kelajuan internet yang rendah, yang menutup javascript pada internet browser mereka, dan yang paling penting sekali, widget Box.net itu sedikit sebanyak melambatkan page blog ini keluar sepenuhnya.

Kini anda semua boleh memuatturun dari Q-riuz melalui Mediafire.

Mengapa mediafire? Laman web file hosting percuma yang paling bagus buat masa ini, tidak perlu menunggu sebelum download, tiada iklan yang melampau, kelajuan yang tinggi (bergantung kepada connection anda), dan kelebihan untuk menyambung muat turun jika terputus (resume capibility) di mana kesemua ini hanya boleh diperoleh melalui akaun berbayar Rapidshare, Megaupload, Hotfile dan seumpamanya. Mediafire percuma!

Mulai kini, saya akan memuatnaik e-book dan software yang terkini dan terbaik untuk pembaca semua. Malah jika anda mahukan e-book atau software tertentu, insyaallah saya akan usahakan dan memudahkan anda untuk memuatturunnya.

Untuk maklumat lanjut mengenai kelebihan Mediafire, sila klik sini.

*semua link adalah daripada saya sendiri melainkan dinyatakan
*semua file adalah bersih dan sudah disemak oleh saya melainkan dinyatakan
*jika ada sebarang permintaan, bolehlah nyatakan kepada saya
*untuk file-file yang boleh dimuatturun, sila klik pada label 'Download' dalam Search Categories

Sebagai permulaan, kitab Riyadhus Salihin karya Imam Nawawi dalam edisi Bahasa Melayu.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Comments
0 Comments

0 comments:

Post a Comment

© Q-riuz (2008 – 2013)

Hak cipta terpelihara. Setiap artikel yang tersiar di Q-riuz dihasilkan untuk tujuan pendidikan dan bersifat non-komersil. Pembaca bebas menyalin dan menyebarkan artikel yang terdapat di sini, namun alamat Q-riuz hendaklah disertakan bersama untuk memudahkan proses rujukan. Manakala untuk penerbitan semula dan berorientasikan komersil, setiap bahagian daripada artikel ini tidak boleh diterbitkan semula, disimpan untuk pengeluaran atau dipindahkan dalam bentuk lain, sama ada dengan cara bercetak, elektronik, mekanikal, fotokopi, rakaman dan sebagainya, tanpa izin Q-riuz terlebih dahulu.

"Curiosity Only Leads To One Thing...Knowledge"