Tuesday, June 02, 2009

Mari Muat Turun di Q-riuz!

Alhamdulillah, widget yang paling saya idam-idamkan untuk diletak dalam blog ini akhirnya dapat dijumpai dan diletak dengan jayanya. Mulai saat ini anda semua, pembaca yang dihormati, bukan sahaja dapat membaca artikel-artikel dalam blog ini, malah anda juga dapat manfaat dengan memuatturun sebarang artikel, e-book, nota, dan sebagainya dalam ruangan
.:| DOWNLOAD |:. di blog ini.

Semoga sumbangan saya yang tidak seberapa ini dapat dimanfaat dan digunakan semaksimum mungkin oleh kita semua.

Bahagian muat turun ini akan dikemaskini dari semasa ke semasa, dan sebarang permintaan untuk buku-buku atau artikel-artikel tertentu untuk dimuatturun bolehlah diberitahu kepada saya.

Sekian.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

2 comments:

  1. ajar qriuz camana nk dapat widget tu nk buat gak hehe
    "hidup adalah utk memberi dgn sebanyak2nya"

    ReplyDelete

© Q-riuz (2008 – 2013)

Hak cipta terpelihara. Setiap artikel yang tersiar di Q-riuz dihasilkan untuk tujuan pendidikan dan bersifat non-komersil. Pembaca bebas menyalin dan menyebarkan artikel yang terdapat di sini, namun alamat Q-riuz hendaklah disertakan bersama untuk memudahkan proses rujukan. Manakala untuk penerbitan semula dan berorientasikan komersil, setiap bahagian daripada artikel ini tidak boleh diterbitkan semula, disimpan untuk pengeluaran atau dipindahkan dalam bentuk lain, sama ada dengan cara bercetak, elektronik, mekanikal, fotokopi, rakaman dan sebagainya, tanpa izin Q-riuz terlebih dahulu.

"Curiosity Only Leads To One Thing...Knowledge"