Sunday, March 20, 2011

Baby Steps

shy
First step always the hardest one

Maaf Lun sudah lama tidak menulis di blog ini, banyak yang Lun perlu perbaiki dalam penulisan blog. Biasa la kan orang yang baru nak belajar berjalan. Bayi pun belajar berjalan dengan memerhatikan ibu bapa mereka bukan?


Berjalan jatuh dan bangkit lagi memang satu pengalaman dan kepuasan hidup. ‘Hidup biarlah sedap’ kata pakcik Walls. . Tapi itulah makna kehidupan, ‘live life to  the fullest’ . Entry kali ini memang tidak panjang . Lun pernah dengar orang-orang tua berkata ‘banyak berbicara, banyaklah kesalahannya, banyak kesalahannya, banyaklah dosanya, banyak dosanya, ke nerakalah tempatnya’ . Tak mengapa ada rezeki kita berjumpa lagi.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1 comment:

  1. Chaiyok chaiyok!

    Teruskan menulis dan mengeblog dengan lebih maju! Nanti kalau aku busy ko la pengganti untuk meneruskan blog ni. Hohoho.

    ReplyDelete

© Q-riuz (2008 – 2013)

Hak cipta terpelihara. Setiap artikel yang tersiar di Q-riuz dihasilkan untuk tujuan pendidikan dan bersifat non-komersil. Pembaca bebas menyalin dan menyebarkan artikel yang terdapat di sini, namun alamat Q-riuz hendaklah disertakan bersama untuk memudahkan proses rujukan. Manakala untuk penerbitan semula dan berorientasikan komersil, setiap bahagian daripada artikel ini tidak boleh diterbitkan semula, disimpan untuk pengeluaran atau dipindahkan dalam bentuk lain, sama ada dengan cara bercetak, elektronik, mekanikal, fotokopi, rakaman dan sebagainya, tanpa izin Q-riuz terlebih dahulu.

"Curiosity Only Leads To One Thing...Knowledge"